- Els populars adverteixen que ara toca depurar responsabilitats i jutjar als col·laboradors necessaris que els hi obriren les portes
- Sagreras: "Balears va ser la primera comunitat on va operar la trama de Koldo i la que va emetre un certificat de conformitat que els hi va permetre contractar amb altres administracions d'Espanya"
El portaveu del Partit Popular a les Illes Balears, Sebastià Sagreras, ha valorat la condemna a José Luis Ábalos, Koldo García i Víctor de Aldama com "una condemna al sanchisme, al PSOE i una condemna a l'estafa de les mascaretes fake als ciutadans de les Illes Balears" i ha advertit que el cas "no pot quedar només aquí", ja que ara "toca depurar responsabilitats i jutjar als col·laboradors necessaris que els hi obriren les portes, a més de recuperar els doblers estafats als ciutadans de Balears".
Així, el portaveu popular ha recordat que les Illes Balears "va ser la primera comunitat on va operar la trama de Koldo i la que va emetre un certificat de conformitat que els hi va permetre contractar amb altres administracions d'Espanya", un fet que situa l'arxipèlag en l'origen de tota la trama i serà ara l'Audiència Nacional "qui haurà de dirimir totes aquestes responsabilitats derivades de l'estafa de les mascaretes fake a les Illes Balears".
Sagreras ha assenyalat que la renúncia de Francina Armengol a presentar-se com a candidata "no basta". "Armengol els hi va obrir les portes, Patricia Gómez els hi va mostrar el camí, la candidata Rosario Sánchez els hi va assignar fons europeus tot i haver-hi ja informes de que eren fake, i Juli Fuster i Manuel Palomino no varen reclamar en tres anys mentre les mascaretes caducaven", ha denunciat el portaveu popular, qui ha afegit que "només el senyor Mascaró va fer una proposta de reclamació el mateix dia que era investida presidenta Marga Prohens, per guardar-se les espatlles i evidenciant la mala consciència de no haver-ho fet en tres anys".
Així mateix, Sagreras ha subratllat que el Govern de Marga Prohens "està personat a la causa a l'Audiència Nacional per reclamar fins el darrer euro robat als ciutadans de les Illes Balears i per arribar fins el fons d'aquesta qüestió".
ROSARIO SÁNCHEZ REPRESENTA MÉS ARMENGOL I MÉS PEDRO SÁNCHEZ
D'altra banda, Sagreras ha afirmat que Rosario Sánchez "ve a ser la titella d'Armengol, que no acaba de partir, i la candidata que Pedro Sánchez ha triat per Balears". El portaveu popular ha explicat que, com no hi ha ministres balears al Govern de Sánchez, "ens envien a una secretària d'Estat i número dos d'Armengol, per repetir la mateixa operació que ja va fer amb Maria Jesús Montero a Andalusia o amb Pilar Alegría a Aragó, i ja sabem com els hi ha anat a les urnes als candidats de Sánchez".
Sagreras ha insistit en que Rosario Sánchez "és més del mateix" i ha recordat que la candidata socialista "també està esquitada per la trama de les mascaretes, perquè va ser ella qui els hi va assignar fons europeus tot i haver- hi ja informes que advertien de que eren fake". "En definitiva, Rosario Sánchez representa més Armengol i més Pedro Sánchez. Perquè Sánchez és Sánchez", ha conclòs el portaveu popular.
Compartir artículo









