La portaveu del Grup, Núria Riera: “Aquesta sentència evidencia la mala gestió del pacte PSOE-MÉS i demostra que nosaltres actuam amb responsabilitat i defensa de l’interès general”
El Grup Popular al Consell de Mallorca ha valorat avui positivament la sentència que dona la raó a la institució insular en el litigi amb l’antiga empresa concessionària del restaurant de l’Hipòdrom de Son Pardo, que va deixar de pagar el cànon durant l’anterior legislatura del pacte.
Tal com recull la resolució judicial, la societat explotadora del restaurant va deixar un deute acumulat de més de 345.000 euros, fet que suposa un greu perjudici per a les arques públiques i que es va produir durant el mandat de Catalina Cladera al capdavant del Consell, en coalició amb MÉS per Mallorca.
Sorprèn que el govern de Cladera no va iniciar cap reclamació pel pagament del cànon fins pocs dies abans de deixar el càrrec, un fet que demostra la deixadesa amb què es va gestionar aquest contracte públic. Per això, des del Grup Popular exigim que l’actual portaveu socialista i expresidenta del Consell comparegui i doni explicacions públiques als ciutadans de Mallorca, en un exercici de transparència i responsabilitat institucional.
La portaveu del Grup Popular, Núria Riera, ha estat clara, “aquesta sentència posa llum a la deixadesa i permissivitat amb què l’anterior govern va gestionar els espais públics. Nosaltres no només ho hem denunciat, sinó que ho hem corregit: hem actuat amb responsabilitat, defensant fins al final els recursos dels mallorquins.”
El jutjat ha desestimat íntegrament el recurs de la concessionària i rebutja qualsevol intent d’eludir el pagament del deute, malgrat els intents de justificar-se per les restriccions de la pandèmia o per acords verbals no demostrats.
“És un cas més de gestió opaca, manca de control i falta d’exigència per part del pacte d’esquerres. Avui, el Consell recupera la dignitat institucional i envia un missatge clar: qui no compleix amb el bé públic, respon”, ha afegit Riera.
El PP també ha recordat que des de fa més d’un any, la instal·lació està en mans d’una nova concessionària i funciona amb normalitat i transparència.
“Hem passat pàgina de la deixadesa. Ara gestionam amb ordre, responsabilitat i amb l’objectiu de posar cada recurs públic al servei de la ciutadania”, ha conclòs Riera.
Compartir artículo
