- La formació recorda que, l'any passat, aconseguí l'aprovació d'una moció que reclamava "establir un carnet de soci per a tots els residents" i "actualitzar les tarifes per als no residents"
- Catalina Maria Mascaró: "El PP presentà aquesta iniciativa per tal d'arribar amb els deures fets a l'estiu d'enguany, però resulta que acabarem la temporada estival i el batle Víctor Martí no haurà fet cap passa"
El Partit Popular de Binissalem denuncia "la inacció" de l'equip de govern a l'hora de donar resposta a l'actual problemàtica d'aforament de la Piscina Municipal de Can Arabí i de dificultat, per part dels binissalemers i binissalemeres, de gaudir adequadament d'aquest servei públic.
La formació recorda que, l'any passat, el Grup Municipal Popular aconseguí l'aprovació d'una moció que reclamava "l'establiment d'un carnet de soci per a tots els residents del poble" i "l'actualització de les tarifes dels abonaments per als no residents, en consonància amb les vigents a altres municipis".
En aquest sentit, la portaveu del PP a l'Ajuntament de Binissalem, Catalina Maria Mascaró, critica que el govern local "no tengui, a hores d'ara, l'informe tècnic econòmic del director de Recursos Econòmics, així com, tampoc, els corresponents de la Tresoreria i la Secretaria de la corporació, tal com acordà sol·licitar, en el 2023, el Plenari Municipal". "El Partit Popular presentà aquesta iniciativa per tal d'arribar amb els deures fets a l'estiu d'enguany, però resulta que acabarem la temporada estival i el batle Víctor Martí no haurà fet cap passa", lamenta Mascaró.
"Els residents a Binissalem han de tenir preferència per accedir a les instal·lacions municipals- en aquest cas, la piscina de Can Arabí- enfront dels no residents, els quals podran fer-ho sempre que no s'hagi esgotat l'aforament", sosté la portaveu popular, qui defensa "la necessitat d'afavorir una racionalització de l'ús d'aquest servei, altament deficitari per a l'Ajuntament".
Fotografia: Última Hora Mallorca
Compartir artículo